Kontakt Artikler Kategorier Gratis RSS

Prisforskelle på træningstøj og produkter

Sport Tøj
Prisforskelle på træningstøj og produkter

De billigere mærker er i langt de fleste tilfælde lige så gode som de allerdyreste – eksempelvis Adidas, Nike og Puma. Vi kender udtrykket ’det er navnet, du betaler for’. Det er faktisk ikke helt forkert. For et par år siden bragte Søndagsavisen en artikel, som oplyser, at Nike, over fem år, brugte 240 millioner kroner for at få lov til at bruge Kobe Bryants navn i en reklamekampagne. Artiklen fortæller ligeledes, at Nike har sponsoreret Tiger Woods siden 1999, hvilket koster virksomheden 150 millioner kroner om året. Og ja, de andre nævnte mærker har lige så store budgetter til reklamekampagner og sponsorater. Det vil altså sige, at en stor del at prisen på et par Nike løbesko går til Nikes reklame. På den måde kan du sagtens få samme kvalitet løbesko eller løbetøj, hvis du shopper lidt billigere mærker.

I denne webshop kan du finde billige løbearmbånd og gadgets